Les imatges, textos i vídeos d'aquest blog són propietat del seu autor.
Si algú en volgués alguna/es mes les pot demanar escribint un comentari i els hi enviaré en format original i amb resolución de millor qualitat.

diumenge, 30 de març del 2014

Geneta (Genetta genetta) a la Costa de la Dama - 30/03/2014

Des d'ahir que vaig deixar instal·lada la càmera de fototrampeig en un punt de la Costa de la Dama, dins del terme municipial de Castellví de Rosanes, entre la urbanització de Can Sunyer i Sant Andreu de la Barca.

Ja fa dies que vaig darrere de les genetes (Genetta genetta), també conegudes com a gats mesquers, que em semblen uns mamífers predadors preciosos, sense haber tingut sort anteriorment, ni tan sols al Pallars Jussà. Vaig trobar una clapa de roure i alzina amb alguns afloraments rocosos, i el terreny amb una mica de desnivell, ambient perfecte per a les genetes.

Finalment, en una sola nit, i fins i tot plovent, vaig captar una genetta que va estar rondant l'esquer des de les 00:30 fins a les 05:10 de la matinada (sense l'horari canviat).

Ja que s'acabi la temporada de recol·lecció d'espàrrecs pels boscos deixaré posada la càmera en passos de fauna durant 1 o 2 setmanes.

Aquí teniu algunes imatges captades de la geneta d'aquesta passada nit:

 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada