Les imatges, textos i vídeos d'aquest blog són propietat del seu autor.
Si algú en volgués alguna/es mes les pot demanar escribint un comentari i els hi enviaré en format original i amb resolución de millor qualitat.

dijous, 31 de desembre del 2009

Una raresa per acabar l'any: oques de galta blanca (Branta leucopsis)

Des de abans d'ahir em vaig assabentar que al riu Llobregat al seu pas per Sant Feliu de Llobregat es van observar 2 oques de galta blanca (Branta leucopsis), per part d'en Jose Antonio Calero. Com que la predicció meteorològica havia donat pluja, i de fet així ha estat, doncs vaig aprofitar per apropar-me ràpidament a veure-les.

Seguint el camí que voreja el riu amb el cotxe tot mirant cap al curs i aturant-me a mirar amb els binocles cada cop que veia algun grupet d'anecs, no vaig haver d'avançar gaire fins que les vaig trobar, i a més acompanyades per un ànec blanc (Tadorna tadorna). Es tractava d'un exemplar adult i un altre de primer any, que es mostraven desconfiades davant la meva presència, fet que denota que són exemplars salvatges.

A Sant Andreu de la Barca es va observar un exemplar entre el 04/12/2005 i el 08/01/2006, també al riu Llobregat.

Veure article a l'enllaç de sota.


Oques de galta blanca (Branta leucopsis)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada